У К Р А Ї Н А
КІРОВСЬКА РАЙОННА У МІСТІ КІРОВОГРАДІ РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
від «15» квітня 2014 року № 31
Про зняття з контролю рішень
виконавчого комітету
районної у місті ради
Керуючись статтею 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши службові записки керівників виконавчих органів районної у місті ради про зняття з контролю рішень виконавчого комітету районної у місті ради у зв’язку з їх виконанням, виконавчий комітет районної у місті ради
В И Р І Ш И В :
Зняти з контролю як такі, що виконані, рішення виконавчого комітету Кіровської районної у м. Кіровограді ради згідно з додатком.
Голова районної у місті ради О.Рацул
Додаток
до рішення виконкому Кіровської районної у
м. Кіровограді ради
«15» квітня 2014 року
№ 31
Перелік
рішень виконавчого комітету Кіровської районної у м. Кіровограді ради,
які знімаються з контролю як такі, що виконані
від 23 липня 2013 року № 63 «Про виплату допомоги на поховання»;
від 20 серпня 2013 року № 74 «Про виплату допомоги на поховання»;
від 19 листопада 2013 року № 104 «Про погодження проекту рішення районної у місті ради «Про затвердження звіту про виконання районного у місті бюджету за 9 місяців 2013 року», що вноситься на розгляд районної у місті ради »;
від 19 листопада 2013 року № 105 «Про погодження проекту рішення районної у місті ради «Про затвердження пропозицій до Проекту Програми охорони довкілля по м. Кіровограду на 2014 рік», що вноситься на розгляд районної у місті ради»;
від 18 грудня 2013 року № 119 «Про анулювання оригіналу та видачу дубліката «Свидетельства на право собственности на строение» по вул. Глінки, 21»;
від 18 грудня 2013 року № 120 «Про анулювання оригіналу та видачу дубліката «Свидетельства на право собственности на строение» по вул. Менделєєва, 16»;
від 18 грудня 2013 року № 121 «Про анулювання оригіналу та видачу дубліката «Свидетельства на право собственности на строение» по вул. П. Тольятті,112» ;
від 18 лютого 2014 року № 9 «Про виплату допомоги на поховання».
Керуючий справами виконавчого
комітету районної у місті ради Р. Волкова