Про затвердження структури та штатної чисельності комунального закладу «Центр соціальної реабілітації (денного перебування) дітей-інвалідів Кіровської районної у м. Кіровограді ради»
У К Р А Ї Н А
КІРОВСЬКА РАЙОННА У М. КІРОВОГРАДІ РАДА
ДВАДЦЯТЬ ШОСТА СЕСІЯ ШОСТОГО СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
від «04» лютого 2014 року №194
Про затвердження структури та штатної
чисельності комунального закладу
«Центр соціальної реабілітації (денного
перебування) дітей-інвалідів Кіровської
районної у м. Кіровограді ради»
Керуючись частиною 1 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 3 та 10 Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні», наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10 грудня 2007 року № 637 «Про затвердження типових штатів центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів та центру професійної реабілітації інвалідів системи органів праці та соціального захисту населення», Положенням про комунальний заклад «Центр соціальної реабілітації (денного перебування) дітей-інвалідів Кіровської районної у м. Кіровограді ради», затвердженого рішенням районної у місті ради від "04" лютого 2014 року №194 , районна у місті рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити структуру та штатну чисельність комунального закладу «Центр соціальної реабілітації (денного перебування) дітей-інвалідів Кіровської районної у м. Кіровограді ради» згідно з додатком.
2. Це рішення набуває чинності з 01 квітня 2014 року.
Голова районної у місті ради О. Рацул
Додаток
до рішення Кіровської
районної у м. Кіровограді ради
«04» лютого 2014 року № 194
Структура та штатна чисельність комунального закладу «Центр
соціальної реабілітації (денного перебування) дітей-інвалідів Кіровської
районної у м. Кіровограді ради»
№ з/п
|
Назва відділення (відділу)
|
Кількість штатних одиниць
|
1.
|
Адміністрація
|
5
|
2.
|
Відділення соціальної реабілітації
|
4,5
|
3.
|
Відділення психолого-педагогічної реабілітації
|
7,5
|
4.
|
Відділення професійної орієнтації
|
1,5
|
5.
|
Відділення медичного супроводу
|
5,5
|
6.
|
Відділення «Матері та дитини»
|
2,5
|
7.
|
Відділ обслуговування центру
|
8,5
|
|
РАЗОМ:
|
35
|
Голова районної у місті ради О. Рацул
|