Виконавчі органи
районної у місті ради

... усі фото

Про роботу зі зверненнями громадян в апараті районної у місті ради та її виконавчому комітеті, виконавчих органах районної у місті ради за ІІ півріччя 2016 року

 У К Р А Ї Н А

ФОРТЕЧНА РАЙОННА У М. КРОПИВНИЦЬКОМУ РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від «_17_» січня 2017 року                                                                       № 3

 

Про роботу зі зверненнями громадян

в апараті районної у місті ради та її

виконавчому комітеті, виконавчих

органах районної у місті ради

за ІІ півріччя 2016 року

        

         Керуючись підпунктом 1 пункту «б» статті 38, статтею 52 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України "Про звернення громадян",  Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", заслухавши  інформацію завідувача загального відділу виконавчого комітету Новак О. Г. про стан роботи зі зверненнями  громадян в апараті районної у місті ради та її виконавчому    комітеті,   виконавчих   органах    районної   у   місті   ради   за ІІ півріччя 2016 року, виконавчий комітет районної у місті ради

 

В И Р І Ш И В:

         1. Інформацію завідувача загального відділу виконавчого комітету Новак О. Г. про стан роботи зі зверненнями громадян в апараті районної у місті ради та її виконавчому комітеті, виконавчих органах районної у місті ради за ІІ півріччя 2016 року взяти до уваги.

         2. Роботу зі зверненнями громадян визнати такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України.

              3. Керівникам   виконавчих  органів  районної  у  місті  ради   постійно тримати на контролі терміни   та якість розгляду звернень громадян відповідно до чинного законодавства України.

 

Голова районної у місті ради                                                                      О. Кришко

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

 

про роботу  зі  зверненнями громадян  в  апараті Фортечної   районної  

у м. Кропивницькому ради та її виконавчому комітеті, виконавчих органах Фортечної районної у м. Кропивницькому ради

за ІІ півріччя 2016 року

 

         Робота зі зверненнями громадян в апараті Фортечної районної у м. Кропивницькому ради та її виконавчому комітеті, виконавчих органах Фортечної районної у м. Кропивницькому ради у ІІ півріччі 2016 року велася відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та інших нормативно-правових актів, які регулюють роботу у цій сфері.

         Прийом громадян здійснювався систематично у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Графіки прийому керівництвом районної у місті ради доводено до відома громадян шляхом оприлюднення на дошках оголошень, розміщених у приміщеннях виконавчого комітету районної у місті ради та її виконавчих органах, і на офіційному сайті районної у місті ради.

        До виконавчих органів районної у місті ради за ІІ півріччя 2016 року надійшло 1429 звернень, що у порівнянні з ІІ півріччям 2015 року менше на 887 звернень. Зменшення кількості звернень обумовлено налагодженою роботою у відділах управління соціального захисту населення виконавчого комітету із нарахування субсидій на житлово-комунальні послуги та пільг окремим категоріям громадян.

         Серед тих громадян, які у своїх зверненнях зазначили свій соціальний стан,  є:   187   дітей    війни,  п’ять   інвалідів   Великої   Вітчизняної   війни,

155 учасників  війни, 32 учасники  ліквідації наслідків  аварії  на  Чорнобильській   АЕС, 15  учасників  бойових  дій, 126  інвалідів  ІІІ  групи,

60 інвалідів ІІ групи, 65 інвалідів І групи, 212 ветеранів праці, 121 одинока матір та 41 багатодітна сім'я. Серед дописувачів переважають найменш захищені категорії населення, які потребують особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих проблем.

         За звітний період громадянами, які звернулись до апарату районної у  місті  ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної у  місті ради , порушено 1429 питань, а саме:

діяльність органів місцевого самоврядування   - 27;

соціальний захист  - 2205;

комунальне господарство - 68;

праця і заробітна плата - 60;

охорона здоров’я - 29;

інших - 616.

          Виконавчі органи районної у місті ради своєчасно вживають всебічні заходи для вирішення питань, порушених громадянами у своїх зверненнях.

При необхідності питання вирішуються із залученням голів квартальних комітетів району, спеціалістів житлово-експлуатаційних організацій міської ради, відповідальних працівників управлінь і відділів Кіровоградської міської ради (за згодою).

          Фахівцями загального відділу виконавчого комітету упродовж звітного періоду, як і зазвичай, було надано всебічну методичну та практичну допомогу відповідальним особам за організацію та ведення діловодства у виконавчих органах районної у місті ради щодо організації роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства і дотримання вимог Інструкції з діловодства у виконавчих органах Фортечної районної у місті Кропивницькому ради.

          Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення,- невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. Остаточне  вирішення питань тримається на контролі. Розгляд таких  заяв ставиться на додатковий контроль, і тільки після їх вирішення заявник отримує остаточну відповідь, а звернення знімається з контролю.                                    

         У виконавчих  органах районної у місті ради першочергову увагу приділяють розгляду звернень ветеранів Великої Вітчизняної війни. Необхідно підкреслити, що розгляд цих звернень знаходиться на особливому контролі. Значну кількість питань, які порушувались учасниками бойових дій  та інвалідами війни, вирішено позитивно. 

         Одним з основних завдань виконавчого комітету районної у місті ради залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо подальшого упередження скарг, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина.

 

Завідувач загального відділу

 

виконавчого комітету                                                                                 О.Новак

2011 © Кіровська районна у м.Кіровограді рада