Виконавчі органи
районної у місті ради

... усі фото

Рішення №18

У К Р А Ї Н А

Кіровська районна у м. Кіровограді рада Кіровоградської області

Виконавчий комітет

 

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

від 21 лютого 2012року                                                                                  № 18

 

Про стан роботи зі зверненнями

громадян у 2011 році

        

         Заслухавши  інформацію головного спеціаліста з питань діловодства і звернень громадян виконкому Кочина О.Р. про стан роботи зі зверненнями  громадян у 2011 році, керуючись статтею 40 Конституції України, Законом України "Про звернення громадян", статтею 52 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",виконком районної у місті ради

 

В И Р І Ш И В:

 

         1. Інформацію головного спеціаліста з питань діловодства і звернень громадян виконкому Кочина О.Р. про стан роботи зі зверненнями  громадян у 2011 році взяти до уваги та роботу зі зверненнями громадян вважати задовільною.

 

         2. Головному спеціалісту з питань діловодства і звернень громадян виконкому Кочину О.Р. разом із працівниками, які відповідають за роботу зі зверненнями громадян у апараті Кіровської районної у м.Кіровограді ради та її виконачого комітету, виконавчих органах районної у місті ради, постійно контролювати строки та якість розгляду звернень громадян відповідно до чинного законодавства.

 

 

 

Голова районної у місті ради                                                      О.Рацул

 

 

 

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про стан роботи зі зверненнями громадян

у апараті районної у місті ради та її виконавчого комітету, виконавчих органах районної у місті ради

у 2011 році

 

     Робота зі зверненнями громадян у у апараті районної у місті ради та її виконавчого комітету, виконавчих органах районної у місті ради у 2011 році

велася відповідно до вимог Конституції України, Закону  України "Про звернення громадян",  Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади  та органів місцевого самоврядування" та інших нормативно-правових актів, які регулюють роботу у цій сфері.

 

         До   виконавчого  комітету   Кіровської  районної   у  м. Кіровограді   ради та його структурних підрозділів протягом 2011 року надійшло  2423 звернення, а саме:

 

-         кількість звернень, що надійшли поштою – 242;

-         кількість звернень на особистому прийомі – 2181.

 

          Всього порушено питань громадянами, які звернулися до виконкому

районної у місті ради і його структурних підрозділів (3430):

 

житлової політики                                                                         - 4;

комунального та дорожнього господарства, благоустрою                   - 36;

соціального захисту та пенсійного забезпечення                         - 2697;

праці та заробітної плати                                                               - 225;

забезпечення законності та правопорядку                                    - 329;

охорони здоров'я                                                                                    - 15;

діяльності місцевих органів виконавчої влади                              - 12;

інших                                                                                              - 112.

 

         Виконком районної у місті ради своєчасно вживає заходів для вирішення питань, порушених громадянами у своїх зверненнях. У разі необхідності, їх вирішення тримається на контролі. Усі заяви при неостаточному вирішенні ставляться на додатковий контроль і тільки після їх вирішення з нього знімаються.

 

         За колективними зверненнями, а їх протягом 2011 року надійшло - 11, проводилась ретельна робота і при необхідності питання вирішувались із залученням голів квартальних комітетів, спеціалістів комунальних ремонтно-експлуатаційних підприємств району, спеціалістів санітарно-епідеміологічної станції міста, відповідальних працівників управлінь і відділів Кіровоградської міської ради (за згодою).

 

         У виконкомі районної у місті ради і його структурних підрозділах першочергову увагу приділяють розгляду звернень ветеранів Великої Вітчизняної війни. Від цієї категорії громадян надходили і надходять прохання про надання державних нагород. Разом з цим необхідно підкреслити, що розгляд цих звернень знаходиться на особливому контролі.

 

        Крім того на підставі розпорядження голови районної у місті ради від 14.10.2011 року № 156-р "Про створення тимчасової комісії по перевірці роботи зі зверненнями громадян" протягом жовтня листопада  2011 року була проведена перевірка стану роботи зі зверненнями громадян у апараті районної у місті ради ті її виконавчого комітету, виконавчих органах районної у місті ради.

 

         Проводилась  велика робота над списками виборців відділом ведення Державного реєстру виборців виконкому.

 

         На своїх засіданнях адміністративною комісією при райвиконкомі проводилася профілактична робота серед порушників Правил благоустрою м.Кіровограда на винних осіб були накладені адміністративні стягнення у вигляді штрафів.

 

        Необхідно зазначити велику роботу, яка була зроблена радою по опіці та піклуванню над повнолітніми фізичними особами при райвиконкомі. Вівся постійний контроль за діяльністю опікунів недієздатних громадян. Звіти, які  надавали опікуни, постійно вивчалися їх діяльність трималася на контролі.

 

         У своїй практичній діяльності виконком районної у місті ради підвищує персональну відповідальність працівників щодо своєчасного та якісного розгляду питань, які порушують громадяни у своїх зверненнях шляхом проведення відповідного навчання з відповідальними працівниками апарату районної у місті ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної у місті ради.

 

         Для забезпечення наочності у висвітленні  стану  надходжень звернень від громадян до виконавчого комітету та його структурних підрозділів протягом останніх років наводиться така  порівняльна таблиця:

 

Питання

Роки

2010

 

2011

Всього надійшло звернень

4923

 

2423

Кількість порушених питань у зверненнях:

5280

 

3430

житлової політики

53

 

4

комунального та дорожнього господарства, благоустрою

56

 

36

освіти, навчання та виховання дітей і молоді, роботи навчально-виховних закладів

218

 

-

охорони здоров’я

19

 

15

транспорту та зв'язку

21

 

-

праці та заробітної плати

118

 

225

соціального захисту та пенсійного

забезпечення

1131

 

2697

забезпечення законності та правопорядку

2839

 

329

промислової політики

           567

 

-

діяльності місцевих органів виконавчої влади

-

 

12

аграрної політики і земельних відносин

            21

 

-

інші питання

237

 

126

 

 

Головний спеціаліст

з питань діловодства

і звернень громадян  виконкому                                                   О.Кочин

 

2011 © Кіровська районна у м.Кіровограді рада