Виконавчі органи
районної у місті ради

... усі фото

Фортечна районна у м. Кропивницькому рада інформує

Фортечна районна у м. Кропивницькому рада інформує

26 грудня 2019 16:01

 В приміщенні управління  соціального захисту населення виконавчого комітету Фортечної районної у м. Кропивницькому ради за адресою:   вул. Шатила, 12, кабінет № 1, 26.12.2019 року о 15.00 годині відбулося засідання районної комісії з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, житлової субсидії населення, надання пільг особам, які мають на це право, та призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам при виконавчому комітеті Фортечної районної у м. Кропивницькому ради.

             Розглянуто                                                        182 справи

             По державній соціальній допомозі

             малозабезпеченим сім'ям                                 1 справа

               в т.ч. відмовлено                                               1 справа

             По житловій субсидії                                       166 справ

       в т.ч. відмовлено                                               21 справа

       в т.ч. припинено                                                12 справ

             По пільгам                                                          3 справи

             По призначеню (відновленю) соціальних

             виплат внутрішньо переміщеним особам        12 справ

       в т.ч. відмовлено                                                 0  справ

            Присутні                                                              7    осіб

            На комісії головував заступник голови районної комісії, начальник управління соціального захисту виконавчого комітету Закаблуковський В.О.

                                                              Прес-центр виконавчого комітету

                                                                                                 районної у місті ради

2011 © Кіровська районна у м.Кіровограді рада