Виконавчі органи
районної у місті ради

... усі фото

Про стан соціального захисту малозабезпечених сімей та сімей з дітьми, мешканців Кіровського району м. Кіровограда

 УКРАЇНА

 

КІРОВСЬКА РАЙОННА У МІСТІ КІРОВОГРАДІ РАДА

 
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
 
 
 
Р І Ш Е Н Н Я
 

від 15 жовтня 2013 року                                                                   № 90

 

Про стан соціального захисту

малозабезпечених сімей та

сімей з дітьми,  мешканців

Кіровського району м. Кіровограда

 

Керуючись статтею 52 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та заслухавши інформацію начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Бринзи М.А. про стан соціального захисту малозабезпечених сімей та сімей з дітьми, мешканців Кіровського району                  м. Кіровограда за вісім  місяців 2013 року, виконком районної у місті ради

 
В И Р І Ш И В:
 

1. Інформацію начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Бринзи М.А. про стан соціального захисту малозабезпечених сімей та сімей з дітьми, мешканців Кіровського району                 м. Кіровограда взяти до уваги.

 

2. Роботу управління соціального захисту населення виконавчого комітету з питання соціального захисту малозабезпечених сімей та сімей з дітьми, мешканців Кіровського району м. Кіровограда за вісім  місяців 2013 року визнати задовільною.

 
 
 
 

Голова районної у місті ради                                                               О. Рацул

 
 
 
 
 
 
 
ІНФОРМАЦІЯ

про стан соціального захисту малозабезпечених сімей та сімей з дітьми, мешканців Кіровського району м. Кіровограда за вісім місяців 2013 року

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України  від 17 серпня 2002 року № 1146 "Про вдосконалення механізму надання соціальної допомоги" та з метою забезпечення належних умов по прийому громадян, які звертаються за призначенням різних видів соціальної допомоги, в центрі по наданню державних допомог управління соціального захисту населення виконавчого комітету  працює приймальня громадян.

Прийом громадян ведеться на безперервній основі протягом всього робочого часу по талонам та без них. В приймальні діє телефон гарячої лінії.

Призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг здійснюється по єдиній заяві за одним пакетом документів.

За вісім місяців 2013 року центром по наданню державних допомог управління соціального захисту населення виконавчого комітету прийнято документи на призначення різних видів соціальної допомоги від 10223 осіб.

Станом на 01 вересня 2013 року управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету нараховано та виплачено :

 

відповідно до Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми":

допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами - 610 особам на загальну                              суму 776,57 тис.грн.;

допомогу при народженні дитини - 3747 особам на загальну суму              37421,59 тис.грн.;

допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку -            4393 особам на загальну суму 14034,43 тис.грн.;

допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування -                      140 особам на загальну суму 2653,93 тис.грн.;

допомогу на дітей одиноким матерям - 2474 особам на загальну                                       суму 7808,71 тис.грн.;

допомогу при усиновленні дитини - 19 особам на загальну суму              170,52 тис.грн.;

 

відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям":

допомогу малозабезпеченим сім'ям - 380 особам на суму                         3217,554 тис.грн.;

 

відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 22 лютого     2006 року № 189 "Про затвердження Порядку призначення і виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме":

тимчасову допомогу дітям - 526 особам на суму 1770,21 тис.грн.;

відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 31 січня                2007 року №81 "Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за  надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" у 2007 році":

державну допомогу 22 сім'ям на суму 736,834 тис.грн., в тому числі допомога на дітей-сиріт на суму 524,057 тис. грн.;

грошове забезпечення прийомним батькам на суму 195,788 тис.грн.,

внески до Пенсійного фонду 16,989 тис.грн.;

 

відповідно до постанови Кабінету Міністрів України  від 28 лютого              2011 року № 268 "Про виплату одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня":

одноразову винагороду -  2 особам  на загальну суму 22,940 тис.  грн.

Для вирішення проблем найбільш нужденних громадян, підтримки й соціального захисту малозабезпечених сімей, зниження соціальної напруги серед населення та з метою забезпечення на державному рівні мінімальних соціальних   гарантій   цільової   адресної  допомоги  та  відповідно  до  рішення

виконавчого комітету районної у місті ради від 20 листопада 2012 року № 124 "Про затвердження Положення про районну комісію з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, житлових субсидій населенню та надання пільг особам, які мають на це право, при виконавчому комітеті Кіровської районної у м. Кіровограді ради та її складу" працює районна комісія по наданню соціальних допомог. На розгляд комісії в поточному році було винесено 308 заяв громадян, по яким винесено позитивні рішення про призначення державних допомог, як виняток.

Спеціалісти центру та державні соціальні інспектори постійно інформують та роз'яснюють населенню питання надання різних видів державних допомог.

 
 
 
 

Начальник управління

соціального захисту

населення виконавчого

комітету                                                                                                       М.Бринза    

2011 © Кіровська районна у м.Кіровограді рада