Виконавчі органи
районної у місті ради

... усі фото

Голуб Д.В.

ЗВІТ

 про роботу депутата Фортечної районної у м. Кропивницькому ради

сьомого скликання за 2017 рік

Голуба Дмитра Вадимовича

 

         Я, Голуб Дмитро Вадимович, обраний депутатом Фортечної районної у м. Кропивницькому ради сьомого скликання від Кіровоградської міської організації політичної партії «Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина». Голова фракції " ВО «Батьківщина» в районній раді. Член постійної комісії районної у місті ради сьомого скликання з питань планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку.

Прийом громадян здійснюється відповідно до рішення Фортечної районної у м. Кропивницькому ради від 11 квітня 2017 року № 106 «Про внесення змін до Графіка прийому виборців депутатами Фортечної районної у місті Кропивницькому ради сьомого скликання» щоп’ятниці  з 14.00 до 16.00  за адресою: вул. Гоголя, 44.

З метою захисту інтересів виборців мною було подано 38 депутатських звернень; проведено 35 прийомів громадян; прийнято 47 громадян; проведено 2 зустрічі з виборцями (в т.ч. з трудовими колективами Центральноукраїнського національного технічного університету та Центральноукраїнського інституту Міжрегіональної академії управління персоналом).

За звітний період Фортечна районна у м. Кропивницькому рада провела 10 пленарних засідань: розглянула 60 питань та прийняла 57 рішень. Під час роботи сесій брав активну участь в обговоренні питань порядку денного.

Крім того, взяв участь у п’яти засіданнях постійної комісії районної у місті ради сьомого скликання з питань планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку, під час яких, попередньо розглянуто 43 проекту рішень.

Головними моїми завданнями, як депутата, були і залишаються донесення проблем жителів району до органів місцевого самоврядування з метою їх вирішення.

 

 

Депутат Фортечної районної

у м. Кропивницькому ради

сьомого скликання                                                                       Д. Голуб

  

2011 © Кіровська районна у м.Кіровограді рада